Friday, October 11, 2013

Броварські Дюни - 2013

Цьогорічний марафон в Броварах став для мене прикаткою нового стампіка-найнера. Завдяки чудовій організації, класній допрацьованій трасі, сухій погоді, та гарній компанії зловив кайф! Результат при цьому показав відстійний. Амерс, зайнявши тут сьоме місце, заявив, що він говно. Я приїхав тридцятим, тому навіть гівном себе назвати не можу :). Зате у мене є сурова фотка з гонки!


Гонка.
Отже, вранці під'їхав на ЖД вокзал зустріти Вячеслава (Heitaver) з Миколаєва - гуру по збірці коліс і просто дуже позитивного товариша. Разом вирушаємо в сторону, яка на народних картах яндекса підписана "3 пл Північна". Тут нас доганяє третій гонєц і каже, що спуск на платформу з іншого боку. Питаю - "ти звідки?" Виявляється з Рівного.

Приїхали без пригод, зареєструвались і на перегляд траси. Повернулись з перегляду за 10 хвилин до старту, ледве встиг забрати "перекус" в Бантіка, зняти утеплювачі колін і зайняти місце на старті.

Перше коло валилось дуже ОК. Намагаюсь тримати пульс 165-175 В кінці другого несподівано зрозумів, що ноги капітально забиті і почали злегка боліти коліна. Оскільки фізухою займаюсь і навантаження несерйозне, пробую зрозуміти на ходу причину такого траблу. Тут до мене доходить, що я звик їздити гонки на середній 32-й зірці системи, а тут дабл 38/24 і мої ноги не оцінили двох кіл на 38-й зірочці. Починаю скидуватись на деяких апхілах на 24-ту, але перепад передачі великий - 38 забагато, 24 замало, доводиться клацати обома манетками, часто не вгадую передачі - розклАд поки незвичний.

На фініші третього кола розумію, що не бачу своєї другої фляги з ізотоніком, приниканої біля траси перед стартом. Скидую порожню флягу, прошу її набрати (хто набрав - дякую за ізотонік!!!) і їду на четверте коло. Отут я і зловив вафлі. Голодно, але карбоснек не їм, знаю що після нього дуже хочеться пити. Терплю, в підсумку це коло я проїхав на 9 хвилин повільніше, ніж своє краще коло.

І тут починається найцікавіше! Фінішую четверте коло "на соплях", за 3 хвилини до закриття фінішу. Стою перед лінією, чекаю. Приїзжає Шилік, він закінчив своє пяте коло і не хоче їхати на шосте. І тут повз мене проїзжає гонець без ленти. Матюкаюсь, стискаю зуби і валю на своє п'яте коло. І це було дуже правильне рішення!

Судячи по фінішному протоколу, четверо гінців проїхали 4 кола швидше за мене і не виїхали на 5-те. Виїхавши на пяте коло, я автоматично їх обійшов. А на 5-му колі, випивши ізотоніка і заточивши карбоснек, я відчув друге дихання, вломив на повну, відіграв 40 сек відставання від Сергія Мордовіна і випередив його ще на 18 секунд. Понтова фотка на початку звіту - з цього останнього кола ;) І головне - мене не круганув Шилік!!11

Роблю висновок - на гонці багато злив через неправильне харчування, питтєвий режим і неприкатаний дабл.

Байк.
Вгору - значно краще, зчеплення хороше, те саме на поворотах. Нерівності звісно найнер зїдає, навіть незважаючи на те, що перекачав колеса (безкамерка, по 2,8-2,9). Особливо в кайф було ломити через повалені дерева. На простенькій трасі броварів проблем в рульожці і затиків не було. 
 
Дабл 38/24 незвично і великий перепад. Потрібно качати фізуху і ставити 38(40?)/26, а поки фізухи немає - ставити 36-ту вперед.

 
Реба - плюш, накачав трішки більше ніж по мануалу, сег 15%, але в ямі пробивалась на трьох колах (це з моїми 79 кг). От думаю - качати більше, чи залишити так і регулювати крутилкою? Магура кастомна хапає як стоп-кран, але модуляція при цьому ОК, дуже задоволений.


Ну і, очевидно, Х9 краще за Alivio, а 11 кг - за 12,5 моєї мерідки.

8 comments:

  1. шилик и питлорд абизяны, вааще непонятно, как можно вот так взять и не выйти на круг

    да, и со мной такое было. но я перегрелся и потом рыгал еще часа 4. помогло только пиво в поезде. о чём сейчас жалею

    в сложные моменты вспоминай, что все в одинаковых условиях. и если тебе плохо - то и остальным тоже не перелывкы

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хе, дякую, хороша порада.

      Delete
  2. Вітання за роверок!
    Я не гуру, але все ж "сурова фотка з гонки"(с) натякає що гальмівні ручки виставлено не правильно.

    Маю дабл 36/22 на найнері. Якшо їздити в гори, то не бачу сенсу ставити 26у. Мінімум через рік упоротих, тобто впертих тренувань...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую!
      Так, ручки уже відсунув ближче до виносу. Це була звичка з ві-брейків, сьогодні вперше катався гальмуючи лише вказівним пальцем, так звісно значно зручніше, особливо коли потрібно добре контролювати велік.

      А яка в тебе касета? Бо якщо найбільша зірочка касети 36, то співвідношення виходить 0,61 - дуже маленьке, теж не бачу сенсу особливо. А на перед уже шукаю 36-ту зірку, може порадиш, яку (і де) брати?

      Delete
    2. А кассета какая?
      Вообще, решает 10-ка с кассетой 11-36, тогда можно вообще ездить на 1х10, я так и делаю. Звезду под это можно зказать у Гарбаруков 34, к примеру

      Delete
    3. Кстати, не занимайся херней, качай 1.8-1.9 атм в покрышки, тем более, у тебя найнер.
      Сцепление улучшается заметно, накат улучшается, что еще нужно для счастья?

      Delete
    4. Касета 11-32. Але в мене 8рик. І зпереду яксь зірка Truvativ 36Т з bike-components. "Якась труватів" - бо тільки вона мені підходила під колхоз-дабл зі старих як світ Деор шатунів квадрат. Там якесь інше кріплення цієї зірки ніж в теперішніх Деор. Я не особливо у тому всьому заліз петраю, взагалі-то =)

      І да, я все-одно не відмовився б від передачі 22-36 на найнері. Але в продажу таких 8ик касет не зайшов.

      Delete
    5. злегка травило, тому перекачав, для впевненості. Зараз уже тримаю 1.9-2.0.

      Касета 11-36. Про сингл спереду подумую, але поки не впевнений. Мені здається, в ситуаціях, коли треба різко скинути/підняти - дуже зручно мати дві зірки системи, не треба клацати 3-4 рази.

      Delete