Прочитав пост Юри Ганусяка про порівняння топових хардтейлів на базі Кадейла, Гарбарука і Спеша і вирішив поділитись табличкою з даними, які я зібрав, коли вибирав гоночний найнер.
В таблиці порівнюється геометрія таких найнерів 2013 року (в довільному порядку):
- Garbaruk 29 (звісно карбон)
- Focus Raven Carbon 29
- Specialized Stumpjumper Comp Carbon
- Cannondale F29
Звісно, геометрія сама по собі говорить мало, її потрібно розглядати, як складову частину цілісної картини. Але на початковому етапі збору інформації для мене така табличка зекономила б трохи часу, сподіваюсь вона стане в нагоді комусь із вас.
P.S.: Із задоволенням додам у таблицю колісну базу та інші параметри рами Гарбаруків.
Також, мені дуже приємно, що є можливість з чистою совістю вписати український бренд поруч з іменами таких гігантів велоіндустрії.
хорошая таблица, особенно в свете того, что пишет Ганусяк. Все эти длины колесной базы, размер заднего треугольника и угол наклона рулевой - в реальности до одного места.
ReplyDeleteС практической точки зрения указать на длинный reach - это гуд, для сомневающихся - это четкий сигнал, что нужно брать раму на размер меньше ;)
И ламерский вопрос к человеку который выбирал гоночный велосипед - ты серьезно смотрел на геометрию или все-таки на цену и комплектацию больше ориентировался?
Звісно більше на ціну та комплектацію дивився.
DeleteТаку увагу до геометрії проявив тому, що зі своїми 183 см (оптимальна ETT бл. 605) попав аккурат між M і L більшості рам. Спершу зупинився на флеші, але примірка L-ки (ETT 622) показала, що педалювати незручно.
У Стампіка трішки інші пропорції - ETT 615 (L), при цьому горизонталь від каретки до рульової (reach) більша, відповідно - горизонталь від підсиділу до каретки менша. Тому Спеш підійшов краще, а після заміни виноса на 90мм - ідеально.
В реальності геометрія найнерів важлива і для нормальної посадки і для жорсткості і для керованості. Просто у топових рам ключові показники мало відрізняються, це видно і з таблиці (лише у Кадейла високувата рульова) і з тестів Гнуса.
Кстати, достаточно бюджетная алю рама новых треков суперфлай 2014, имеет почти те же данные что и Спеш.
ReplyDeletehttp://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_7/#/us/en/model/fit_sizing?url=us/en/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_7
Хм, цікава рама, справді схожа, при цьому у розмірі 18.5 рульова на 2см ближче до землі (stack), ніж в стампа.
DeleteАле суперфлай всього на сотню баксів дешевший за алю стампіка 2013.
но и железки немного другие :)
Delete+ есть суперфлай и подешевле, у всех та же рама