Wednesday, April 23, 2014

Дубки Весна 2014. Усе спочатку.

Наступної зими я тренуватимусь... Наступної зими я 
тренуватимусь... Наступної зими я тренуватимусь..
 - внутрішній діалог монолог в кінці другого кола.

Після таких результатів звіти писати не хочеться. Але потрібно публічно зафіксувати факт своєї ганьби і рухатись далі.

Отож, Дубки Весна 2014 - 14/22. Минулого року - 30/49. При тому, що минулорічний результат показано на дубовому 13-кілограмовому сиксері на асері, цьогорічний - на стампіку 29" (після гонки в руки потрапив безмен, зважив - 12,1 кг з гівном на колесах). Але пофіг вєлік - мене рідного зараз 82 кг, на 5 більше, ніж минулої осені, і ці 5 кг - явно не м'язи.

Ключовим показником повної функціональної непридатності моєї тушки  стали ноги. На піку минулорічної форми я задихався, заганяв пульс в 200, на фініші в очах темніло і після хотілось поригати, але ноги тягнули усе і не скаржились. А тут я на четвертому апхілі відчув, що мязи забиті і на більше не здатні. Пічаалько.
Бобік здихає
Амерс, який тільки відновлюється після травми і їхав в любителях поза заліком, посидів за мною півтора кола і обійшов як стоячого, зі здивованими вигуками і докором у погляді.

Ще опечалили двоє халявщиків (не буду тикати пальцями в своїх друзів), які зі старту вкрутили, а посередині гонки, зловивши вафлі, тупо зійшли з гонки. Посони, справжні посони так не роблять! Терпи, ригай, але будь мужиком, їдь до кінця фінішу!

Тепер позитив. :) 
Кореневий спуск, якого минулого року я боявся, ледь не йшов пішки і в підсумку зробив черезрульку в колючки, цього року давався без проблем, дарма що в дощових умовах. Їхав і дивувався, що минулого року у мене були такі затики.

Дощик. Перед стартом гарно поливало, під час гонки трішки моросило. Завдяки цьому траса стала веселішою і цікавішою, деякі повороти стали перевіркою техніки і відчуття велосипеду. Кілька разів ловив заноси заднього колеса (фасттрах), передній граундконтрол виявився дуже доречним.

Організаційне.
На гонку в Дубки уже їду, як на свято - там особлива атмосфера. Організовано усе було, з поправкою на метеоумови, відмінно, дякую Трізу і Ко. Шкода лише, що на Дубки перекинулась хвороба Пущі - якась блядь знову позривала частину розмітки вгорі біля стадіону, тому любителі блукали, сам очолив групу блукаючих хом'ячків на другому (третьому?) колі.

І ще - гонка надто скоротічна, половина протоколу любителів виїхала з 30 хв. Любителі - не інваліди! Треба мінімум 45 хв, а бажано годину. Тоді і вражень більше і любителі вхерачити на перших кругах в надії не здохнути до фінішу задумаються над своєю ОФП.

Висновки.
Над формою знову треба пахати, практично з нуля, в активах з минулого сезону залишилась лише вдосконалена техніка і досвід. Тепер головною метою для себе бачу карпатські марафони в серпні та вересні, в першу чергу Пилипець, дуже хочу реваншуватись за минулорічну поломку.

9 comments:

  1. 82кг? Ото кабан, що ж так? Були ж і зимові старти у форматі "для своїх", наприклад.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Взагалі, 82 кг це моя стандартна зимова вага останніх років (після того, як я скинув з 90). Ця зима була моїм першим "гоночним міжсезонням", мав намір втримати форму. В січні народився син, якийсь час було не до режиму, потім відновив вправи на трейнері і в ліс регулярно виїзжав, але без методики. І харчування запустив. Тому знову все з нуля.

      Delete
    2. Цікаво про харчування. Що мається на увазі під "не запусканням" харчування? :)

      Delete
    3. Не жрати на ніч, не змішувати білки з вуглеводами (напр. мясо з кашею), споживати мало цукру і солодощів, багато овочів та фруктів.

      Delete
    4. Кста білки з жирами теж не бажано змішувати. Наніч варені овочі врятують, якшо все ж сила волі слабшає ввечері.

      Delete
    5. Я вечірній голодняк забиваю морквою або зеленим чаєм)))

      Delete
  2. Кілограми уйдуть) Це наслідок гарного сімейного життя)))
    Оце і я хочу себе заставити щось почати. І теж з нуля. Крайнім змаганням була Б24 (2012), яку я успішно злив.
    Потім весілля, потім ремонт, народження сина, знов ремонт, потім непогана травма на велосипеді від якої відійду певно тільки в кінці цього року.

    ReplyDelete
    Replies
    1. О, то бажаю успішного відновлення і гарної форми наступного року!

      Delete